Provádět vždy u poskytovatele záruky
V případě škodní události ve vzdálenosti do 50 km od sídla poskytovatele záruky.
Flexibilní vyřízení škodní události
Možnost likvidace škody v zahraničí
Úhrada opravy v cenách nových originálních dílů
Kvalitní oprava v případě poruchy vozu
V okamžiku uplynutí tovární záruky ztrácí vlastník vozidla veškeré garance a ochranu pro případ selhání důležitých součástek a zařízení. V případě, že takové selhání nastane, může oprava poškozeného automobilu vyžadovat neočekávané náklady a nepříjemně zasáhnout váš rozpočet. Záruka poskytuje široké krytí pro případ výskytu vady na vašem vozidle, která slouží primárně pro pojištění rizika prodejce.
Volkswagen Financial Services podporuje autorizované prodejce pojištěním rizika prostřednictvím záručních programů.
Program | Platinum | Gold+ | Gold | Silver |
---|---|---|---|---|
Stáří vozů (měsíců) | do 24 | 25 - 60 | 25 - 60 | 61 - 96 |
Počet km | do 40 tis. | do 150 tis. | do 150 tis. | do 200 tis. |
Trvání záruky (měsíců) | 24 | 12/24 | 12/24 | 6/12 |
Rozsah krytí | ||||
Motor | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Manuál./Aut. převodovka | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Rozvodovka | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Elektrický a hybridní pohon | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Hřídele k přenosu síly | ✓ | ✓ | ||
Řízení | ✓ | ✓ | ||
Brzdy | ✓ | ✓ | ||
Palivový systém | ✓ | ✓ | ||
Elektrický systém | ✓ | ✓ | ||
Komfortní elektronika | ✓ | ✓ | ||
Klimatizace | ✓ | ✓ | ||
Chladící systém | ✓ | ✓ | ||
Bezpečnostní systém | ✓ | ✓ | ||
Výfukový systém | ✓ | ✓ | ||
Plynový pohon (originál) | ✓ | ✓ |
Majitel vozidla, případně jím zvolený Autorizovaný servis je povinen kontaktovat pojišťovnu, koordinovat rozsah opravy a získat souhlas pojišťovny s provedením opravy před zahájením opravy.
V případě škodní události ve vzdálenosti do 50 km od sídla poskytovatele záruky.
V případě škodní události větší než 50 km doporučujeme dopravit vozidlo rovněž k poskytovateli záruky, avšak vozidlo může být dopraveno i k jinému autorizovanému servisu, který je smluvním partnerem výrobce vozidla.
Majitel bude muset zahraničnímu Autorizovanému servisu zaplatit náklady na opravu vozu, které mu po splnění všech podmínek budou následně pojišťovnou proplaceny.
Záruka poskytuje široké krytí pro případ výskytu vady na vašem vozidle, která slouží primárně pro pojištění rizika prodejce. Tím samozřejmě chrání i vás v případě, že se na zakoupeném vozidle vyskytne vada.
Při koupi ojetého vozu u autorizovaného prodejce. Prodlouženou záruku sjednáváte s prodejcem.
Záruku může uzavřít autorizovaný prodejce Škoda Plus a DWA u pojišťovny Volkswagen Versicherung AG.
Délka záruky se může lišit dle stáří vozidla a platné tovární záruky. Přesné informace Vám vždy poskytne prodejce. Délku záruky si pak vždy můžete ověřit na certifikátu prodloužené záruky.
Navštivte prodejce, u kterého įste vůz zakoupili. Veškeré formality spojené s opravou budou vyřešeny za vás.
Kompletní informace o postupu v případě škodní události naleznete zde.
Vozidlo musí dodržovat výrobcem doporučené návštěvy autorizovaného servisu.
Albánie, Andorra, Rakousko, Bělorusko, Belgie, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Chorvatsko, Kypr, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie (bez zámořského území), Německo, Řecko, Maďarsko , Island, Irsko, Itálie, Kazachstán (evropská část až po Ural), Kosovo, Lotyšsko, Lichtenštejnsko, Litva, Lucembursko, Republika Severní Makedonie, Malta, Moldavsko, Monako, Černá Hora, Nizozemsko (bez zámořského území), Norsko , Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Rusko (evropská část až po Ural), San Marino, Srbsko, Slovenská republika, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko (evropská část), Velká Británie (včetně Gibraltaru Guernsey, Jersey, Ostrova Man, bez zámořského území), Ukrajina, Vatikán.
V průběhu záruční doby musí být prováděna pravidelná údržba, příslušné prohlídky a péče, dle podmínek stanovených výrobcem.
Škodní událost je třeba neprodleně nahlásit poskytovateli záruky
Během následujících 7 kalendářních dnů zajistit dostupnost vozidla pro jakoukoli prohlídku.
Jako doklad o sjednané záruce.