Ušetří starosti i výdaje
Pokud se vám na autě rozbije součástka krytá produktem Škoda Záruka Plus, o náklady se nestaráte.
Mám vůz Škoda Auto
Škoda Záruka Plus musí být sjednána před vypršením vaší platné tovární nebo prodloužené záruky
Mám najeto méně než 150 tisíc kilometrů
Škoda Záruka Plus vám nabízí ochranu proti neočekávaným výdajům na opravy po vypršení tovární záruky nebo prodloužené tovární záruky.
Pokud se vám na autě rozbije součástka krytá produktem Škoda Záruka Plus, o náklady se nestaráte.
Veškeré opravy probíhají v autorizovaných servisech Škoda za použití náhradních dílů nejvyšší kvality.
Škoda Záruka Plus zahrnuje neomezený počet oprav u pojištěných dílů.
Variantu produktu Škoda Záruka Plus si můžete vybrat v závislosti na stáří auta a vašich potřebách.
Škoda Záruka Plus je pojistný produkt pojišťovny VW Versicherung. Více informací naleznete ve Všeobecných pojistných podmínkách.
Produkt prodloužené záruky na vaše vozidlo lze sjednat pouze online, a to před vypršením tovární nebo prodloužené tovární záruky.
Škoda Záruka Plus, resp. pojištění mechanických či elektrických poruch se vztahuje na náhlé a nepředvídatelné vnitřní mechanické nebo elektrické poruchy krytých součástek pojištěného vozidla. Seznam krytých součástek je uvedený ve Všeobecných pojistných podmínkách, se kterými byste se měli seznámit před nebo při sjednání záruky.
V případě vzniku závady máte povinnost nejvýše do 7 dnů po jejím vzniku oznámit tuto závadu autorizovanému servisu schválenému výrobcem vozidla (například prodejce/ autorizovaný servis Škoda) a současně oznámit závadu s číslem pojistné smlouvy.
Dokud nezískáte náš souhlas, žádné opravy prosím nezajišťujte.
Našim cílem je, aby škoda z vaší pojistné události byla co nejdříve a v co nejvyšší míře nahrazena. Rádi bychom vás tedy požádali o součinnost při likvidaci pojistné události, o včasné dodání požadovaných dokumentů a dodržení postupu pro poskytnutí pojistného plnění podle podmínek vaší smlouvy.
Další informace naleznete ve Všeobecných pojistných podmínkách nebo v dokumentu Pojistné plnění z pojištění.
Ano, škodní událost může být zamítnuta a pojištěný je pak nucen uhradit opravu ze svých finančních zdrojů. Mezi nejčastější důvody zamítnutí patří:
Každému klientovi doporučujeme, aby si velmi pečlivě přečetl rozsah svého pojistného krytí a Všeobecné pojistné podmínky a v případě jakýchkoliv nejasností nebo otázek nás kontaktoval.
Ne nevztahuje. Podle Všeobecných pojistných podmínek záruka zaniká v případě předání vozidla novému majiteli nebo je-li vůz předmětem nuceného prodeje. Pojistitel musí být o prodeji nebo nuceném prodeji písemně informován do 15 kalendářních dnů (článek 8 Důsledky vyřazení z provozu, prodeje nebo nuceného prodeje pojištěného vozidla, VPP)
Vaše smlouva bude automaticky obnovena na dalších 12 měsíců. Prodloužení záruky je potřeba uhradit do určitého data, které spolu s platebními instrukcemi obdržíte v e-mailu od svého pojistitele, Volkswagen Versicherung AG. Pokud máte jakékoli dotazy ohledně obnovy již sjednaného produktu, kontaktujte nás na servis@zarukavozu.cz.