Servis a údržba
Služba je aktuálně nedostupná. Prosím zkuste to později.
Financování vozů všech dostupných značek
Rozmanitý výběr služeb včetně pojištění a servisu
Komplexní řešení vozového parku
Při odběru již od 2 vozů
Nezáleží na tom, jestli jste malá rodinná firma nebo velká společnost, poskládáme vám řešení na míru vašim potřebám. Pohodlně si u nás zařídíte financování či správu vozového parku všech dostupných značek, osobních i užitkových vozů. Samozřejmostí je pak široká škála služeb včetně servisu, pneuservisu, pojištění, dálničních známek, volné hranice kilometrů nebo elektronické knihy jízd. Na úvěr nebo operativní leasing, je to na vás.
U nás si zkrátka vybere každý! A vy budete mít více času na své podnikání.
Řešení pojistné události s pojišťovnou je na vás. Naše společnost vám za podmínek sjednaných ve smlouvě o úvěru resp. obchodních podmínkách (zejména v závislosti na výši škody a případných našich pohledávkách po splatnosti vůči vám) poskytne devinkulaci (souhlas s výplatou) pojistného plnění. Devinkulaci si můžete vyžádat jak vy, tak i servis nebo pojišťovna, nejsnáze prostřednictvím online formuláře.
Spotřebitel
Máte právo spotřebitelský úvěr splatit kdykoliv po dobu trvání smlouvy a smlouvu tak předčasně ukončit.
V případě, že se rozhodnete smlouvu o spotřebitelském úvěru předčasně ukončit, kontaktujte naši společnost a připravíme vám předběžnou kalkulaci předčasné splátky a účelně vynaložených nákladů, které společnosti v souvislosti s předčasným splacením spotřebitelského úvěru vzniknou. Výše vynaložených nákladů v souvislosti s předčasným ukončením smlouvy nepřesáhnou zákonem stanovenou výši.
Předběžnou kalkulaci předčasné splátky můžete snadno získat prostřednictvím online formuláře, e-mailu (klient@vwfs.cz) nebo telefonicky na tel. 224 992 410.
Smlouva o spotřebitelském úvěru bude předčasně ukončena, pokud zaplatíte částku uvedenou v předběžné kalkulaci, a to ke dni, kdy bude celá částka připsána na účet naší společnosti.
Současně se zaplacením uvedené částky zašlete prosím naší společnosti vámi podepsaný dokument Kalkulace předčasného splacení úvěrové smlouvy nebo vyplňte online formulář.
Nejste spotřebitel
Úvěrovou smlouvu můžete předčasně ukončit rovněž, v tomto případě však jen se souhlasem společnosti. Naše společnost se pokusí vám vyjít vstříc.
V případě, že se rozhodnete smlouvu o úvěru předčasně ukončit, kontaktujte naši společnost a připravíme vám předběžnou kalkulaci předčasné splátky, včetně úroků a všech nákladů souvisejících s předčasným splacením úvěru. Předčasné ukončení smlouvy bude provedeno v souladu s vaší úvěrovou smlouvou a jejími obchodními podmínkami.
Předběžnou kalkulaci předčasné splátky můžete získat prostřednictvím online formuláře, e-mailu (klient@vwfs.cz) nebo telefonicky na tel. 224 992 410.
Smlouva o úvěru bude předčasně ukončena, pokud zaplatíte částku uvedenou v předběžné kalkulaci, a to ke dni, kdy bude celá částka připsána na účet naší společnosti. Současně se zaplacením uvedené částky zašlete prosím naší společnosti vámi podepsaný dokument Kalkulace předčasného splacení úvěrové smlouvy nebo vyplňte online formulář.
Jste-li spotřebitelem, můžete provést mimořádnou splátku úvěru kdykoliv. Nejsnáze tak učiníte prostřednictvím online formuláře.
Nejste-li spotřebitelem, je mimořádná splátka úvěru rovněž možná, avšak pouze s naším souhlasem. O souhlas lze rovněž požádat prostřednictvím online formuláře.
Jste-li spotřebitel a máte u nás spotřebitelský úvěr, má naše společnost při předčasném ukončení smlouvy právo na náhradu účelně vynaložených nákladů, které jí vzniknou v souvislosti s předčasným splacením. Výše náhrady uvedených nákladů podle zákona:
· nesmí přesáhnout 1 % z předčasně splacené části celkové výše spotřebitelského úvěru, přesahuje-li doba mezi předčasným splacením a sjednaným koncem spotřebitelského úvěru 1 rok, resp.
· nesmí přesáhnout 0,5 % z předčasně splacené části celkové výše spotřebitelské-ho úvěru, není-li doba mezi předčasným splacením a sjednaným koncem spotřebitelského úvěru delší než jeden rok.
Výše náhrady uvedených nákladů nesmí dále (současně) přesáhnout částku úroku, kterou byste zaplatili za dobu od předčasného splacení do skončení spotřebitelského úvěru.
Vaši úvěrovou smlouvu zpravidla lze převést na jinou osobu (klienta), osobu nového klienta, resp. převod úvěrové smlouvy na něj však musíme nejprve odsouhlasit. Nezbytné bude rovněž posouzení úvěruschopnosti nového klienta. O převod smlouvy můžete požádat prostřednictvím online formuláře.
Odklad splátek (platební prázdniny) je možné poskytnout až na tři měsíce, vždy s účinností ode dne splatnosti nejbližší následující splátky.
Doba trvání smlouvy o spotřebitelském úvěru bude odpovídajícím způsobem prodloužena o dobu trvání odkladu splátek a dlužné splátky budou rozloženy do období od původního konce smlouvy do jejího nového konce.
Po dobu platebních prázdnin jste povinen stále platit pojistné sjednané ve smlouvě.
UPOZORNĚNÍ: Aby bylo možné poskytnout platební prázdniny, nesmí být na dané smlouvě evidován žádný neuhrazený dluh po splatnosti.
Platební prázdniny je možno poskytnout jen jednou za dobu trvání smlouvy.
Máte-li o platební prázdniny zájem, můžete o ně požádat prostřednictvím on-line formuláře.
Počet splátek původní úvěrové smlouvy a počet splátek rozložené poslední navýšené splátky nesmí v součtu přesáhnout 84.
Např. pokud máte uzavřenou smlouvu na 60 měsíců, můžete požádat o rozložení poslední navýšené splátky na max. 24 měsíců.
Na základě požadavků ČNB a metodiky Nebankovního registru, jsme povinni zohlednit v poskytnutých informacích i výši Poslední navýšené splátky. Měsíční splátka je proto navýšena o poměrnou část poslední navýšené splátky. (Řádná splátka + Poslední navýšená splátka/počet splátek). Reálná pravidelná měsíční splátka dle splátkového kalendáře je v registru uvedena pod názvem Částka první následující splátky.
Změny ve správě a držení technického průkazu od 1.1.2024 (zrušení „velkého technického průkazu“ v listinné podobě, zajištění nové STK)
1.1.2024 vstupuje v účinnost Novela Zákona o provozu vozidel na pozemních komunikacích č. 56/2001 Sb, která mění některé podmínky registrace vozidel.
Hlavní změnou je digitalizace „velkého technického průkazu“, což v praxi znamená, že po registraci nového vozidla, nebo jakékoliv změně ve „velkém technickém průkazu“ již neobdržíte tento dokument v listinné podobě. Plně jej nahradí tzv. „malý technický průkaz“ neboli Osvědčení o registraci vozidla (dále jen ORV), viz vzor níže:
Kopie ORV bude ze strany naší společnosti od 1.1.2024 vyžadována po jeho vystavení a po každé případně změně v registru vozidel (např. změna registrační značky, změna jména, adresy, aj.).
Pokud je již k vozidlu „velký technický průkaz“ vystaven, bude v případě jakékoliv změny registrem vozidel odebrán a změny budou zaznamenány do nového ORV. V případě, že máme „velký technický průkaz“ v držení, bude Vám na základě Vaší žádosti (zde) zaslán. Po změně v registru vozidel nám doložíte již pouze novou kopii ORV. V případě, že „velký technický průkaz“ nemáme v držení, ale naše společnost je zapsána jako vlastník vozidla, je potřeba zažádat o souhlas s provedením zápisu v registru vozidel (zde).
Výši měsíční úvěrové splátky je možno snížit prodloužením smlouvy, čímž dojde k rozložení nesplacené jistiny do více splátek.
Dobu trvání smlouvy je možno prodloužit až na maximální délku 84 měsíců. Např. pokud máte uzavřenou smlouvu na 60 měsíců, můžete požádat o prodloužení smlouvy na max. 24 měsíců.
Budoucí splátky se sníží ode dne splatnosti nejbližší následující splátky úvěru.
UPOZORNĚNÍ: Aby bylo možné prodloužit trvání smlouvy, nesmí být na dané smlouvě o spotřebitelském úvěru evidován žádný neuhrazený dluh po splatnosti.
Máte-li o prodloužení smlouvy zájem, požádejte o něj prostřednictvím on-line formuláře.
Kopie ORV bude ze strany naší společnosti od 1.1.2024 vyžadována po jeho vystavení a po každé případně změně v registru vozidel (např. změna registrační značky, změna jména, adresy, aj.).
Pokud je již k vozidlu „velký technický průkaz“ vystaven, bude v případě jakékoliv změny registrem vozidel odebrán a změny budou zaznamenány do nového ORV. V případě, že máme „velký technický průkaz“ v držení, bude Vám na základě Vaší žádosti (zde) zaslán. Po změně v registru vozidel nám doložíte již pouze novou kopii ORV. V případě, že „velký technický průkaz“ nemáme v držení, ale naše společnost je zapsána jako vlastník vozidla, je potřeba zažádat o souhlas s provedením zápisu v registru vozidel (zde).
V rámci pravidelné technické prohlídky (dále STK) nebude od 1.1.2024 požadováno předložení „velkého technického průkazu“, ale pouze ORV.
Výsledek STK vozidla a dobu platnosti vyznačuje stanice technické kontroly již pouze záznamem do informačního systému technických prohlídek. Měsíc a rok provedení příští STK bude uveden na kontrolní nálepce umístěné na zadní tabulce registrační značky. V případě nutnosti provedení nové technické prohlídky nás tedy již nemusíte žádat o zaslání „velkého technického průkazu“ ani žádného souhlasu, vše si zařídíte již pouze s ORV.
Ano, pokusíme se vám vyjít vstříc se změnou smlouvy (např. i ohledně nájezdu či prodloužení nebo zkrácení doby nájmu). Jako podklad pro sjednání dohody vám můžeme poskytnout kalkulaci vámi požadovaných změn. Rádi bychom vás chtěli informovat, že kalkulaci prvních dvou nerealizovaných návrhů změny smlouvy provedeme bezplatně, za třetí a další kalkulaci však již účtujeme poplatek ve výši 1 000 Kč bez DPH. Máte-li o změnu smlouvy zájem, požádejte o ni prostřednictvím online formuláře.
Pokud jste s námi sjednali službu „likvidace pojistných událostí“, postačí, když nám škodu, resp. pojistnou událost nahlásíte přes online formulář. Žádné další kroky už nemusíte činit. Pojistnou událost s pojišťovnou vyřídíme za vás. Po vyplnění online formuláře od nás do 48 hodin obdržíte číslo schválení k opravě, které oznámíte v servisu.
Pokud jste s námi sjednali operativní leasing bez služby „likvidace pojistných událostí“, je řešení pojistné události s pojišťovnou na vás. Naše společnost vám za podmínek sjednaných v leasingové smlouvě, resp. obchodních podmínkách (zejména v závislosti na výši škody a případných našich pohledávkách po splatnosti vůči vám) poskytne devinkulaci (souhlas s výplatou) pojistného plnění. Devinkulaci si můžete vyžádat jak vy, tak i servis nebo pojišťovna, nejsnáze prostřednictvím online formuláře.
Pokud nevíte, zda vaše smlouva zahrnuje službu „likvidace pojistných událostí“, kontaktujte nás na tel. 224 992 410.
Sazba za překročené / nedojeté kilometry je závislá na sjednané době financování a celkovém nájezdu, proto ji naleznete ve své leasingové smlouvě.
Obecně platí, že při překročení sjednaného limitu kilometrového nájezdu vozidla vám budeme účtovat náhradu za překročený limit, a to podle počtu kilometrů najetých nad sjednaný limit a sjednané sazby za překročený kilometr.
Je ale pravděpodobné, že jsme spolu v leasingové smlouvě sjednali volnou hranici nájezdu kilometrů (to můžete zjistit nahlédnutím do leasingové smlouvy). V takovém případě vám budeme účtovat náhradu až za překročené kilometry nad součet sjednaného kilometrového nájezdu a volného limitu.
Pokud jsme tedy např. sjednali celkový kilometrový nájezd 40 000 km a volnou hranici 5 000 km, budeme vám účtovat náhradu až za kilometry najeté s vozidlem nad 45 000 km. Tolerance nájezdu (tzv. volná hranice km) se však nevztahuje na poskytované služby. Služby nad rámec celkového nájezdu si již hradíte sami.
Zpravidla ano, naše společnost se vám bude snažit v tomto směru vyjít vstříc.
Alternativně je možné se dohodnout na ukončení leasingu bez odkoupení vozidla. V tomto případě budete muset zaplatit finanční vypořádání, jehož výše závisí zejména na ceně, za kterou se nám podaří prodat vámi užívané vozidlo, a případně na existenci dalších našich pohledávek vůči vám.
Chcete-li si utvořit bližší představu (jen orientační) o výši finančního vypořádání, můžeme vám poskytnout předběžnou kalkulaci. Požádat o ni můžete prostřednictvím online formuláře. Upozorňujeme, že jde jen o předběžnou kalkulaci opírající se o odhad prodejní ceny vámi užívaného vozidla a že skutečně dosažená cena za vozidlo (a tím i výše finančního vypořádání) se nakonec může od předběžné kalkulace i významně lišit. Vozidlo se podaří prodat zpravidla do dvou měsíců. Za každou předběžnou kalkulaci (pokud nakonec k ukončení leasingové smlouvy podle ní nedojde) účtujeme poplatek ve výši 1 000 Kč bez DPH.
Předpokladem ukončení leasingové smlouvy s finančním vypořádáním je samozřejmě též vrácení vozidla.
Pokud je sjednáno v leasingové smlouvě (resp. obchodních podmínkách), můžete leasingovou smlouvu ukončit také výpovědí. Výše uvedené (ohledně předběžné kalkulace, finančního vypořádání a vrácení vozidla v případě ukončení leasingové smlouvy s finančním vypořádáním) platí i v tomto případě.
Vaši leasingovou smlouvu zpravidla lze převést na jinou osobu (klienta), nového klienta, resp. převod leasingové smlouvy na něj však musíme nejprve odsouhlasit.
Hradíte-li nám leasingové splátky na základě faktur, lze smlouvu převést pouze na fyzickou osobu – podnikatele anebo na právnickou osobu.
O převod smlouvy můžete požádat prostřednictvím online formuláře.
Naše společnost nabízí v případě krátkodobých finančních potíží možnost tuto situaci řešit prostřednictvím odkladu splátek.
Odklad je možné poskytnout max. na 3 měsíce, a to v případě, že na dané smlouvě není evidován žádný nedoplatek a jedná se o smlouvu se splátkovým kalendářem.
Odložené splátky je nutné uhradit po uplynutí doby odkladu najednou, vč. následující splátky. Odklad splátek je možné využít i opakovaně. Máte-li o odklad splátek zájem, požádejte o něj prostřednictvím on-line formuláře.
Pozn.: Pro smlouvy s pravidelnou fakturací měsíčních splátek není možné odklad splátek poskytnout, situaci je možné řešit prodloužením splatnosti faktur.
Pro získání detailnějších informací prosím navštivte stránku Informace ke zrušení silniční daně.
Změny ve správě a držení technického průkazu od 1.1.2024 (zrušení „velkého technického průkazu“ v listinné podobě, zajištění nové STK)
1.1.2024 vstupuje v účinnost Novela Zákona o provozu vozidel na pozemních komunikacích č. 56/2001 Sb, která mění některé podmínky registrace vozidel.
Hlavní změnou je digitalizace „velkého technického průkazu“, což v praxi znamená, že po registraci nového vozidla, nebo jakékoliv změně ve „velkém technickém průkazu“ již nebude vystaven tento dokument v listinné podobě. Plně jej nahradí tzv. „malý technický průkaz“ neboli Osvědčení o registraci vozidla (dále jen ORV), viz vzor níže:
Celý postup ukončení operativního leasingu jsme pro vás přehledně připravili na stránce Ukončení operativního leasingu.
Multibrand Manager
E-mail: multibrand@vwfs.cz