Přijíždíte na pravidelný servis a v duchu se ptáte: „Kolik to bude tentokrát?“ Jde to i jednodušeji a bez výrazného zásahu do vaší peněženky. Sjednejte si u nás Servisní prohlídky a zbavte se strachu ze servisních nákladů.
Co Servisní prohlídky vlastně jsou? Jedná se o předplacený servis, který zahrnuje všechny předepsané úkony servisní prohlídky dle předpisu výrobce a počtu ujetých kilometrů v jakémkoli autorizovaném servisu. Předem si vyberete počet prohlídek a zaplatíte je z pohodlí domova - třeba i na splátky bez jakéhokoli navýšení. Až po dobu šesti let se tak nemusíte obávat rostoucích cen práce a náhradních dílů.
Co vám přináší Servisní prohlídky
* Cena včetně DPH. Reprezentativní příklad: při nákupu 2 Servisních prohlídek pro model SEAT Ibiza bez omezení kilometrů.
- Servisní prohlídky můžete vyřídit online a odkudkoli
- dostupné pro značky Volkswagen, Audi, SEAT, CUPRA, Škoda a Volkswagen Užitkové
- v ceně servisního balíčku je obsažena také cena práce a využitý materiál
- lhůta pro vyčerpání jedné prohlídky jsou dva roky
- předplaťte si více prohlídek najednou nebo jednu po druhé
Klikněte na značku svého vozu a sjednejte si Servisní prohlídky online
Co Servisní prohlídky zahrnují
Servisní prohlídky zahrnují základní nebo rozšířenou prohlídku dle předpisu výrobce a aktuálního stavu ujetých kilometrů:
- Výměna motorového oleje v závislosti na servisním intervalu vozidla – dle předpisu a pokynu výrobce / dovozce – zpravidla každé dva roky / 30 000 km
- Vzduchový filtr – dle typu vozu a motoru – zpravidla každých šest let / 90 000 km
- Zapalovací svíčky – dle typu vozu a benzínového motoru – zpravidla každé čtyři roky / 60 000 km
- Palivový filtr – dle typu vozu a naftového motoru – zpravidla každých 90 000 km
- Pylový filtr – dle typu vozu – zpravidla každé dva roky / 60.000 km nebo 30 000 km
- Brzdová kapalina, olej Haldex (4x4) nebo olej uzávěrky diferenciálu – zpravidla každé dva roky
- Olej v automatické převodovce – dle typu převodovky a vozu buď pouze kontrola, nebo výměna oleje (popř. vč. filtru) – zpravidla po
60 000 km, případně po 120 000 km - Kontrola systému EV, PHEV, CNG – dle typu vozu a druhu pohonu
- Další úkony dle Seznamu údržby – kontrola a případně i čištění střešního okna a tažného zařízení (pokud je jím vůz vybaven), diagnostika, doplnění provozních kapalin (s výjimkou AdBlue a pohonných hmot) apod.
- Další drobný materiál během servisních prohlídek – kapalina do ostřikovačů, šrouby, podložky, běžné žárovky (mimo xenon a LED), těsnění apod.
- Prodloužená záruka mobility
- Originální náhradní díly dané značky v předepsaném rozsahu včetně práce nutné k jejich výměně, a to pouze v případě, že výměnu dílu předepisuje výrobce vozu v rámci prohlídky a díly jsou ve stavu běžného opotřebení obvyklým užíváním vozidla
Co Servisní prohlídky nezahrnují
Servisní prohlídky nezahrnují výměnu opotřebených dílů, které nejsou součástí standardního předpisu výrobce pro pravidelnou údržbu (např. brzdové kotouče, destičky, rozvody, pneumatiky, apod.). Další příklady jsou uvedeny v Produktových podmínkách pro značky Volkswagen, Audi, Seat, Cupra, Škoda a Volkswagen Užitkové vozy.
Co vás ohledně Servisních prohlídek nejvíc zajímá
Co přesně Servisní prohlídky obsahují?
Servisní prohlídku základní, nebo rozšířenou dle předpisu výrobce a aktuálního stavu ujetých km, například:
• Výměna motorového oleje v závislosti na servisním intervalu vozidla – dle předpisu a pokynu výrobce / dovozce – zpravidla každé 2 roky / 30.000 km,
• Vzduchový filtr – dle typu vozu a motoru – zpravidla každých 6 let / 90.000 km,
• Zapalovací svíčky – dle typu vozu a benzínového motoru – zpravidla každé 4 roky / 60.000 km,
• Palivový filtr – dle typu vozu a naftového motoru – zpravidla každých 90.000 km,
• Pylový filtr – dle typu vozu – zpravidla každé 2 roky / 60.000 km, nebo 30.000 km,
• Brzdová kapalina, olej Haldex (4x4), nebo olej uzávěrky diferenciálu – zpravidla každé 2 roky,
• Olej v automatické převodovce – dle typu převodovky a vozu pouze kontrola, nebo výměna oleje (popř. vč. filtru) – zpravidla po 60.000 km, případně po 120.000 km,
• Kontrola systému EV, PHEV, CNG – dle typu vozu a druhu pohonu,
• Další úkony dle Seznamu údržby – kontrola a případně i čištění střešního okna a tažného zařízení (pokud je tímto vůz vybaven), diagnostika, doplnění provozních kapalin (s výjimkou AdBlue a pohonných hmot) apod.,
• Další drobný materiál během servisních prohlídek – kapalina do ostřikovačů, šrouby, podložky, běžné žárovky (mimo xenon a LED), těsnění apod.,
• Prodloužená záruka mobility,
• Originální náhradní díly dané značky v předepsaném rozsahu a práci nutnou k jejich výměně, a to pouze v případě, že výměnu dílu předepisuje výrobce vozu v rámci prohlídky a díly jsou ve stavu běžného opotřebení obvyklým užíváním vozidla.
Tento popis je také obsahem Produktových podmínek.
Na co se služba Servisní prohlídky nevztahuje?
Nezahrnují vše, co není obsahem předpisu výrobce pravidelných prohlídek, například:
• Výměnu motorových rozvodů,
• Výměnu brzdových destiček a kotoučů,
• Opravu a výměnu dílů poškozených při nehodě, v důsledku nedbalosti, nesprávného používání, nebo nedodržení návodů a doporučení výrobce,
• Opravy v případě svévolného poškození vozidla,
• Náklady v případě neodborného provedení prohlídky, který není prováděn smluvním servisem dané značky, nebo dle předpisu výrobce vozu,
• Náklady při důvodném odmítnutí záruční opravy ze strany výrobce pro porušení povinnosti zákazníka,
• Náklady na opravy dílů, které byly do vozidla nainstalovány dodatečně, způsobené speciálními nátěry nebo polepy,
• Náklady vzniklé nepřiměřeným nebo nadměrným používáním vozidla,
• Náklady na výměnu rozbitých nebo poškozených zpětných zrcátek, světlometů nebo skel,
• Prodloužení záruky mobility, pokud je překročen servisní interval,
• Opravy prováděné za speciální tarify nebo mimo běžnou pracovní dobu na žádost zákazníka,
• Aktualizace navigace a mapových podkladů,
• Náklady na odtahovou službu,
• Mytí, voskování a úklid interiéru,
• Servis, opravu a výměnu speciálních zařízení a nástaveb,
• Provedení STK a emisní kontroly,
• Náklady na řešení ztráty klíčů nebo dálkového ovládání,
• Servisní práce, které vzniknou z důvodu předchozích servisních prací provedených v rozporu s předpisy výrobce,
• Výměny nebo opravy pneumatik (samostatné pneumatiky / komplety) ze sezonních důvodů, jejich poškození nebo opotřebení, vyvážení kol, uskladnění,
• Servis nebo opravy vozidel, u kterých byla změněna hodnota vykazovaná počítadlem ujetých kilometrů nebo u nichž nelze stav počítadla kilometrů stanovit,
• Náhradu škody, nákladů nebo ušlého zisku vzniklých v souvislosti s odstavením vozidla,
• Doplnění kapalin AdBlue a pohonných hmot.
Za jak dlouho od objednání můžu jet na servis a službu Servisní prohlídky čerpat?
Čerpat zakoupené prohlídky v servisu lze nejdříve po 14 dnech od objednání a uhrazení ceny, nebo zaplacení první měsíční splátky, následně je možné se do servisu objednat kdykoliv.
Jak balíček služeb funguje?
Když vás kontrolka ve vozidle informuje, že se blíží servisní interval nebo výměna oleje, sjednáte si schůzku s autorizovaným servisem pro danou značku automobilu. Při objednání je nutné uvědomit pracovníky servisu, že budete čerpat službu Servisní prohlídky. Servis si následně na VWFS ověří nárok na čerpání této služby a vykonají všechny výrobcem předepsané úkony pro daný servisní interval.
Je možné změnit počet prohlídek?
Počet sjednaných prohlídek v platné smlouvě nelze měnit. Lze ale uzavřít souběžně novou smlouvu. Současně budete mít tedy 2 a více běžících smluv. Počet souběžných smluv není nijak omezen. Při využívání zkráceného intervalu, nebo při vysokém nájezdu, je možné takto využít aktuální cenové nabídky na delší časový horizont.
Je možné čerpat Servisní prohlídky na jiné vozidlo, než je uvedené ve smlouvě?
Ne, smlouva je vždy vázána na konkrétní vůz.
Proč je dobré dodržovat pravidelné intervaly předepsané výrobcem vozu?
Moderní vozidla obsahují řadu elektronických dílů, u kterých se v rámci prohlídek může provádět aktualizace software. Autorizovaný servis Vám tyto aktualizace provede automaticky. V době záruky vozu jsou tyto prohlídky klíčové pro uchování nároku na případné uhrazení oprav, na které je ze záruky nárok. Pravidelné dodržování servisních intervalů pomáhá udržet vůz v dobré kondici a jsou nezbytné k udržení Záruky mobility. Servisní prohlídky prováděné v autorizovaném servisu, zvyšují při případném prodeji jeho prodejní cenu.
Pro které vozy je možné službu Servisní prohlídky zakoupit?
Nabízíme balíček Servisních prohlídek na značky Škoda, Volkswagen, Volkswagen užitkové vozy, Audi, Seat a Cupra.
Přesný výčet modelů v rámci jednotlivých značek najdete v aktuální nabídce v nezávazné kalkulačce u příslušné značky.
Jak dlouho je možné balíček čerpat?
Balíček jedné prohlídky má platnost 2 roky, balíček dvou prohlídek 4 roky a balíček třech prohlídek je možno čerpat 6 let. Čerpat službu je možné tak, aby nejméně jednou za 2 roky došlo k využití jedné z prohlídek v balíčku.
Jak dlouho smlouva trvá?
Smlouva na 1 balíček Servisních prohlídek je platná po dobu následujících 24 měsíců, 2 balíčky Servisních prohlídek jsou platné po dobu následujících 48 měsíců, 3 balíčky Servisních prohlídek jsou platné po dobu následujících 72 měsíců, od data uzavření smlouvy. Po vyčerpání počtu zakoupených prohlídek v případě jednorázové platby, nebo uhrazením poslední splátky dle splátkového kalendáře v případě měsíčních rozložených plateb.
Co se s balíčkem Servisních prohlídek stane, když vozidlo prodám?
Služba je nepřenosná na dalšího majitele. Pokud vozidlo prodáváte, nebo o něj v důsledku nehody přijdete, kontaktujte nás, abychom mohli čerpání ukončit a vrátit Vám případný přeplatek.
Je možné čerpání služby předčasně ukončit a od smlouvy odstoupit?
Kdykoliv v průběhu lze od smlouvy odstoupit. Následné vyúčtování nákladů bude odpovídat poměrné vyčerpané části balíčku Servisních prohlídek.
Kupříkladu při přerušení zakoupeného balíčku třech prohlídek po využití pouze jedné prohlídky Vám bude vrácena cena nevyužité části balíčku, tedy dvě třetiny celkové ceny.
Pro odstoupení od smlouvy můžete využít tento formulář.
Co bude následovat po zaplacení první platby?
Zaplacením první platby podepisujete smlouvu, na základě které můžete po 14 dnech poprvé navštívit autorizované servisní místo. Do 14 dnů Vám e-mailem dorazí Platební kalendář s předpisem splátek a platebními údaji, který slouží současně jako daňový doklad.
Můžu od smlouvy odstoupit?
Ano, do 14 dnů je možné od uzavřené smlouvy odstoupit bez udání důvodu. Odstoupit od této smlouvy můžete jakýmkoli jednoznačným prohlášením adresovaným ŠkoFIN s.r.o., Evropská 866/63, 160 00 Praha 6, nebo na email: klient@vwfs.cz (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo prostřednictvím elektronické pošty)
Pro odstoupení od smlouvy můžete využít tento formulář.
Jaké jsou možnosti platby?
Platit lze Online kartou nebo přes Platební bránu.