Co vám přináší značkové pojištění
Zrychlený bonus
Náhradní vůz až na 60 dní
Odtah do domovského servisu i ze zahraničí
I když nevyužíváte naše finanční produkty, máme pro vás individuální značková pojištění, které není sjednáno jako součást financování. Pomohou vám na cestách i v nepříznivých situacích, do kterých se můžete dostat jako viníci nebo poškození. Pokud k takové události dojde, naše pojištění vás podrží, abyste co nejbezpečněji, nejrychleji a s minimálním úsilím mohli pokračovat dál za svým cílem.
Základní balíček |
Rozšířený balíček |
|
---|---|---|
Určeno pro |
Vozidla do 60 měsíců stáří |
Vozidla do 18 měsíců stáří |
Limit povinného ručení |
50/50 mil. |
100/100 mil. |
Havarijní pojištění |
All risk (havárie odcizení, vandalismus, živel, včetně hodnoty speciálního příslušenství) |
All risk (havárie odcizení, vandalismus, živel, včetně hodnoty speciálního příslušenství) |
Pojištění všech skel |
✓ |
✓ |
Náhradní vozidlo |
Až na 10 dnů v případě opravy v domovském servisu, v případě odcizení až 60 dní |
Až na 20 dnů v případě opravy v domovském servisu, v případě odcizení až 60 dní |
Pojištění závažných následků zranění řidiče nebo celé posádky |
✓ |
✓ |
Pojištění živlu, poškození zvířetem a střetu se zvířetem |
Do 100 tis. bez spoluúčasti |
Do 100 tis. bez spoluúčasti |
Asistenční služby – odtah do domovského servisu i ze zahraničí |
✓ |
✓ |
Garance oprav v cenách nových dílů |
✓ |
✓ |
GAP – rozdíl mezi pořizovací a časovou cenou vozidla, max. po dobu 5 let |
– |
✓ |
Přímá likvidace |
– |
✓ |
Vyberte si ze značkového pojištění
Zjistěte více o parametrech pojištění jednotlivých značek v PDF souborech níže
Další informace
Kvalitní a spolehlivé servisní služby jsou nejlepší prevencí problémů na cestách. Proto si při sjednání pojistné smlouvy vybíráte domovský servis, který vám zaručuje jak finančně výhodné řešení, tak značkovou kvalitu a maximální komfort.
Ke značkovému i neznačkovému pojištění je možné sjednat doplňková pojištění GAP, Asistent nebo Pojištění platebních povinností. Více informací naleznete zde.
Dokumenty ke stažení
-
Všeobecné pojistné podmínky (VPP)
VPP a ZUZP - Audi pojištění - Generali Česká pojišťovna (PDF, 363.0 KB)
Co vás nejvíc zajímá
Jakým způsobem je možné podat žádost o ukončení pojistné smlouvy?
Žádost je možné zaslat poštou na adresu příslušné pojišťovny, případně navštívit kteroukoliv z poboček pojišťovny.
Co znamená přímá likvidace?
Pokud vám někdo – bez vašeho zavinění – způsobí škodu na vozidle, vaše pojišťovna v rámci pojištění přímé likvidace zaštítí veškerou komunikaci s pojišťovnou viníka. Vy pouze nahlásíte pojistnou událost, vaše pojišťovna pojistnou událost zaeviduje, vyřídí likvidaci a opravu vašeho vozidla a vyplatí vám pojistné plnění. Vaše pojišťovna poté kontaktuje pojišťovnu viníka a plnění, které bylo vyplaceno vám na opravu vozidla, si vyřídí přímo s danou pojišťovnou.
K čemu je dobrý GAP?
Běžně vám při zničení nebo krádeži ojetého vozidla zaplatí pojišťovna jeho hodnotu v době bezprostředně před pojistnou událostí. Pojištění GAP vám uhradí rozdíl mezi hodnotou vozidla v době bezprostředně před pojistnou událostí a pořizovací hodnotou vozidla.
Co je domovský servis?
Domovský servis je konkrétní smluvní pobočka dealerské sítě značky, kterou jste vybrali při podpisu pojistné smlouvy. V domovském servisu čerpáte řadu výhod, např. sníženou spoluúčast na škodě z havarijního pojištění, zvýšený nárok na úhradu nákladů náhradního vozidla atd.